måndag 5 september 2011

Det är inte klokt vad tiden rusar ifrån en. Jag är verkligen glad att jag får lite egen tid hemma nu innan bebisen kommer. Man hinner ju med lite här hemma när man är själv. Passar på att röja, rensa, pyssla och dona. Dock vill jag gärna ta vara på tiden. Skulle absolut inte kunna ligga på soffan en halv dag och glo på tv. Om inte kroppen verkligen behövde det. Men än så länge orkar jag pyssla på.

Var med mamma på formex mässan förra veckan. Torsdag till fredag, vilket innebar att jag sov kvar hos mina föräldrar. Myspys! Det var ju självförvållat, men s a t a n vad kroppen värkte när jag kom hem från mässan. Men vad idéer och inspiration man fick. Har nu en massa kataloger och broschyrer här hemma som ska tittas igenom.


I lördags hade vi tur med vädret och åkte en sväng på sjön. Så klart till vår fina vik som nästan alltid är folktom. Våra muskökompisar var också ute och Hugo fick passa på att leka med Angelica.


Igår pysslade vi på här hemma. M höll på att putsa grunden. 1 sidan av 3 klar (bara målning kvar) Hoppas hinna med även de andra 3 sidorna innan vintern. Är dock mycket som man vill ha gjort innan snön kommer.. Jag och Hugo tog oss en sväng till skogen för att plocka lite mossa. Hugo plockade mest lingon och blåbär. Svamp var det dåligt med.

Inga kommentarer: