tisdag 20 september 2011


Har precis gjort Nynäs. Skulle egentligen bara besiktiga bilen men blev lite shopping istället. Det går lätt några timmar när jag är iväg. Stannade till på Flügger för att införskaffa lite kvistlack. Började måla en byrå som blödde igenom på tok för mycket. Tjattrade även en stund med tjejerna som jobbade idag innan jag fortsatte vidare mot klädförmedlingen. Lämnade in en lite kasse med kläder och fick med mig lite kläder hem. En finfin jeansklännig till mig och en finfin skjorta till Hugo. Kunde inte låta bli att kika in på loppisen vägg i vägg med klädförmedlingen. Skyltat överallt att det var 50% på ALLT. Blev en fin burk och gamla fina muffinsformar som jag tänk ha till något helt annat.
Köpte lite mat och blöjor innan jag tankade och for hemåt igen.

Dags att börja med maten nu innan det ska hämtas på dagis.

Ha en bra eftermiddag!
Puss o Kram

Inga kommentarer: