fredag 9 september 2011

Då jag inte kan snickra, röjja i förrådet eller putsa husgrunden får jag hålla mig till det jag kan.

Måla.


Tycker inte alls att den bruna dörren passar in hos oss. Kanske mer inne än ute. ( brun kakelbård i köket och brunt kakel i duschhörnan)(inte vårt val) De två dörrarna på förrådet målade jag i en grå kulör och tänkte göra detsamma med våra ytterdörrar. Den på baksidan är gul just nu!

Hann få på en grundning häromdagen.



2 färdigstrykningar kvar innan den är klar.

Till helgen blir det kanske att måla lite på husgrunden. Även den blir i samma gråa kulör som dörrarna.

1 kommentar:

Therese sa...

Visst är det roligt att måla *ler ironiskt* Har fått nog av den varan efter årets målande av huset... lekstugan... sovrummet... fönstren.. å en halvfärdig bod :-/ Så vår bruna källardörr tar jag nästa år - man ska ju ha nått sko jatt se fram emot ;-D
Å visst är det viktigast att barnen får paket, vi har också sagt att det är barnen som ska få, men JAG älskar också klappar å det vet alla om så jag bruakr få lite extra bara för det *fniss* KRAM!