fredag 16 september 2011

Hugo är lämad på dagis efter en lång stunds morgonmys. Det är nog bästa tiden på dygnet. Det är då som han är som gosigast och kan ligga och kramas länge. Imorse var det jag som fick ligga på hans arm och snusa vid hans hals medan han klappade mig på armen.


Frukosten intagen och dags att ta tag i dagen. Har en massa småsaker att fixa och pyssla med.

Klippa lite gräs kanske. Byta vatten och kratta hos hönsen. Bädda rent sängar och tvätta lite. Så har jag ju startat projekt i Hugos rum. Tröttnat lite på hans möbler och vill ändra om lite. Tänkte väl skruva ner den stora hyllan i hans rum idag och kanske börja måla den nya som ska in. Och kanska måla en sväg på ytterdörren som jag började med för över en vecka sen..





Morgonens mamma.


Ha en bra dag!

Puss o Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska jag våga mig på en liten gissning iallafall...Tror nog att det är en liten Idun....Puss puss!