torsdag 15 september 2011

Hann med att sy ett påslakan till bebisen innan symaskinen la av och jag blev tvungen att skicka den på service. Återstår att se om jag får tillbaka den i fungerande skick.


Hittade en gammal, men jättsöt duk i mammas tyggömmor och jag knep den direkt. Små söta bruna hjärtan på. Kommer passa perfekt i bebissängen.




Upptäckte att jag bara hade ett påslakan till Hugos gammla täcke. Mycket konstigt. Man behöver ju iaf 2 uppsättningar. Är ju lätt att köpa nya men ack så mycket roligare att göra själv (tills maskien pajjar). Hittade även ett grönranigt tyg hos mamma o pappa som är tänk att bli ett påslakan till Hugo. Förhoppningsvis.

Har lite annat pyssel på G att sy så jag hoppas hoppas maskien kommer tillbaka snart och funkar bättre än vad den tidigare gjort!

Inga kommentarer: