torsdag 11 augusti 2011

Känner mig helt slut idag. Vaknade med värk i benen. Som träningsvärk fast ändå inte.. Sånt som kommer av graviditeten. Det liksom kliar i benen och man vill inte sitta still.

Tog en promenad mitt på dan alla 3 för att få röra på benen men fick då sånt rackans besvär av foglossningen att jag hade gjort vad som helst för att få ligga brevid Hugo i vagnen.

Nu har jag halsbränna...


Men konstigt nog så gillar jag det. Det hör ju till. Och jag vet vad jag kommer få av det. Troligtvis. Förhoppningsvis! Så det är bara att bita ihop ca 7 veckor till. Kommer ju gå hur fort som helst.


M nattar H och jag förbereder lite för morgondagens kräftskiva. Första och sista i år tror jag. Tycker det räcker. Så förtjust i kräftor är jag inte. Men förutom det blir det så klart västerbottenpaj, kräftpasta tänkte jag svänga ihop och hoppas på att Hugo äter lite av. Ska även försöka göra smördegsplattor med riven västerbottenost på, snurra ihop och värma en stund i ugnen. Har dock inget recept så det får bli som det blir.


Imorgon är det även dags för ett Mvc besök. Tycker det varit väldigt sparsamt med besök där. Förutom inskrivningen har jag bara varit där på 3 rutinbesök och ett extra. Minns att jag var där oftare förra gången, eller?


Ha en bra kväll!!

Puss o Kram

Inga kommentarer: