måndag 29 augusti 2011

Hugo grät inte idag när jag lämnade på dagis. Däremot hade han matvägrat igen, gjorde även det i fredags. Kanske för att han var trött för han åt nämligen som en häst när han vaknade.
När jag kom för att hämta honom på eftermiddagen ville han inte följa med och tyckte att jag kunde åka hem själv. Städade undan lite och gungade några gånger innan han tillslut gav med sig och följde med mig.



När man lagat mat får man städa efter sig, vilket Hugo gör mer än gärna.

Kvällarna går som vanligt fort, lite för fort. Middag, leka, titta lite på bollibompa, leka, bada och hoppa i säng. Dock fick han somna på soffan ikväll. Flera kvällar i rad har han gråtit förtvivlat och pekat ut ur rummet och sagt där, där. Han vill verkligen inte vara varken i vårat sovrum eller hans eget. Varför?
Man får tvinga ner honom i liggläge och verkligen vara envis. Tillslut så somnar han. Men idag orkade jag inte. Min kropp orkar ingenting. Känner mig värdelös som mamma just nu.. Hann titta på tv ca 15 minuter innan han somnade sittandes bredvid mig i soffan.
Han får ligga där till pappa kommer hem och kan lyfta ner honom i sängen.


Min älskade unge!



Himlen var så här vacker ikväll. Kunde inte låta bli att ta ett par bilder.



Puss och God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är världens bästa mamma!!