onsdag 31 augusti 2011

Blev medbjuden till Ullared för några veckor sen. Svärmor, svägerska, hennes kusin och jag som åkte.
Åkte tidigt som sjutton på måndag morgonen, handlade några timmar efter lunch. Packade in oss i den lilla stugan som precis räckte till. Åt god mat, tjattrade och visade upp allt vi handlat innan vi trötta hoppade i säng för att orka shoppa även nästa dag. Blev några timmar i varuhuset på tisdagen, även ett stopp på panduro innan vi började rulla hem igen. Mycket rolig resa, tack för att jag fick följa med!

Fick med mig lite grejer hem från Ullared. Inte så konstigt kanske. Dock var jag inte lika shoppinggalen (som tur var) som sist jag var där och brände alldeles för många tusenlappar.

Skulle egentligen bara köpa trosor.. Blev ca 153 saker till.. Men 12 st trosor kom jag hem med iaf så nu borde jag klara mig ett tag på den fronten. =)













Blev lite blandat. Mycket till mig, mycket till hushållet, bara 2 saker till Hugo och ingenting till bebben. Lite pyssel från panduro samt lite presenter.

Inga kommentarer: