torsdag 18 augusti 2011

Hugo är hemma från dagis idag, troligvis imorgon också eftersom han hade feber i natt och snoret tokrinner från näsan.


Önskar jag själv kunde må bättre och orka ta hand om lilleman.

Helt fel dag i dag. Ligger på soffan med benen hög och försöker andas, men det är tungt. Hugo rycker och sliter i mig och tycker inte alls att jag ska ligga och 'lata' mig. Han ångar ju på i 110 och verkar inte alls vara sjuk..

Jag gör en kraftansträgning och grinar lite illa över mitt onda bäcken som nästan får mig att gråta och sätter mig hos Hugo på golvet och han blir nöjd.. Si så där 1 minut senare har han lekt färdigt där, ställer sig upp och sliter i mig igen och vill att vi ska gå någon annanstans och leka. Kämpar mig upp på fötter, Hugo hör mig stånka och stöna och kommer fram och försöker hjälpa. Sötnosen.

Och så här håller det på hela dagarna, upp och ner, fram och tillbaka.


Är helt ur form just nu och önskar inget annat än att M kommer hem och tar hand om oss..

Inga kommentarer: