tisdag 4 september 2012

Världens bästa tjej!

Var på bvc med Idun för tiomånaders kontroll för några veckor sen. Något hon gick igenom utan anmärkelse.
Vad läkaren kollade var om hon kunde hålla klossar i händerna och slå ihop dem samt ta ett gem med pincettgreppet vilket hon klarade galant.
Han frågade även om hon kunde krypa, ta sig till sittande och stående, stå lull och även gå om hon höll sig i saker vilket jag svarade jag på allt.

Vikten ligger ett snäpp under medel och längden lite precis under medel så jag tror hon brås på mig. (Dock var jag rätt knubbig när jag var bebis)



I över en månad nu har hon haft balans att kunna ställa sig upp och stå nästan hur länge som helst. Hon kan gå och hon får hålla i sig och vi väntar med spänning på den dagen hon tar sina första kliv helt själv.

Älskade unge!!

Inga kommentarer: