fredag 21 september 2012

Hantverk

Jag går fortfarande och väntar på sommaren som aldrig kom..
Men får nog ge upp och istället glädja mig åt de fina dagar som vi haft den senaste tiden.

Tro det eller ej så är det bara 3 månader kvar till jul! 
Ännu en jul med långledigt för min del vilket känns jättelyxigt.
Men till början av nästa år är det dags att återgå till det vanliga, hoppa in i ekorrhjulet igen och börja jobba vilket ger mig blandade känslor.

Hursomhelst (förtränger tankarna på jobb ett tag till) börjar jag planera lite inför julen och de kommande julmarknaderna. Dags att sätta eld i baken och bli lite kreativ





1 kommentar:

Gunillasljusglimtar sa...

Tack snälla för titten...vilka fina saker du visar.Jag jobbar julafton men det går bra. Är du sjukskriven?...ha det gott kram Gunilla