torsdag 13 september 2012

Den stora Dagen

1års dagen närmar sig med stormsteg och jag måste säga att det här året har gått fortare än något annat år i mitt liv.

Men oj så mycket vi gjort och så kul vi haft det. Så mycket nya människor jag träffat och nya vänner vi fått!
Jag trivs så otroligt bra med allt som det är just nu, vill inte ändra på något!




Förberedelser för kalaset är i full gång.
Bjuda in gäster, fundera på vad vi ska bjuda på i både mat och fika väg.
Fiskdamm är ju ett måste eftersom det kommer finnas större barn på kalaset. Sen vill jag ju gärna göra lite fint runt om kring.


Köpt hem en massa rosa servetter som jag tänk göra pompoms av och hänga upp i köket.

Ska bli så roligt att få fixa lite!

Slänger upp en liten önskelista ikväll på vad Idun önskar i 1års present.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mormors älskade gullefjun som bara blir vackrare och vackrare!
Snart får vi kramas,längtar såååå!