fredag 14 september 2012

Kreativ


Jag känner mig lite överkreativ just nu och vill inget annat än och pyssla. Har fått tag i en hel låda innehållandes hudratals knappar i olika stolekar, färger och former. Diverse olika band och annat kul som man kan hitta på saker av.

Har fått ett helt gäng grattis kort klara till de kommande födelsedagsbarnen vilket känns skönt och riktigt nöjd är jag dessutom. Kanske ni kan få en skymt vid tillfälle.

Passar på att pyssla lite just nu då vi sitter i soffan och tittar på filmen 2012.

1 kommentar:

Therese sa...

Det låter som om du kommit över en skatt!!! Även här har kreativiteten väckt, har fått en tallrikshylla i dag i ful furu som jag bums vill måla om och göra fin.... Skönt att du är kryare, så är även jag. Ang rådjur är det itne helt fel det heller, gillar särskilt då man röker rådjur, mums! Kram och en fortsatt fin helg önskar jag dig <3