söndag 1 maj 2011



Jag och Hugo har hållt igång sen 7 imorse. Trodde dock han skulle sova lite längre eftersom det blev sent igår.

Haft en lugn dag, inga måsten bara gjort de jag kunnat med Hugo.

M har rest ställning på ena hussidan, den sista sidan som ska tilläggsisoleras och panelas. Även en massa el och sladdar som ska dras. Jag och Hugo har hjälpt till med de vi kunnat.

Plockat på altanen, flyttat virke och även tvättat båten idag igen.


Passade på att pyssla lite medan Hugo sov middag.


Nu på kvällsidan har jag varit hos en kompis och hjälp till att måla.

Precis ätit en god middag som vi svängde ihop. Flygande Jacob!



En dusch på det sen soffläge!


Imorgon är vi lediga lillfisen och jag. Kanske blir ett besök i simhallen eller kanske något lekland.


Ha en bra kväll! Puss och Kram

Inga kommentarer: