fredag 27 maj 2011

Jobbat med papen på verkstan idag. Slipat och målat köksluckor.Åt ett ordentligt lass med fruktsallad till 9 fikat.




Åkte förbi haninge centrum på vägen hem för att handla lite. De hade nå event där så det bjöds på glass och kladdkaka. Man kunde prova på manikyr, bli sminkad och få håret stylat.
Jag nöjde mig med lite kladdkaka och fyllde i en lapp om varför just jag skulle vinna biljetter till Ladies Night.


När jag kom hem vid halv 8 höll grabbarna till i tvrummet. Bordet var uppdukat med popcorn och dipp och Hugo var i full gång och lekte.


Plockat och fixat precis, något man skulle kunna göra jämt!
Ska steka lite köttfärs till tacopajen så jag slipper imorgon.

Ha en bra kväll!
Puss o Kram

1 kommentar:

Svägerskan sa...

Hehe, berättade du om förra årets missöde ;)