lördag 21 maj 2011

Dags för lite Buzzning igen.

Den här gången är det Decubal krämer som testas. Jag har fått prover på Decubal handcream, Decubal Lips & Dry spots Balm och Decubal Face Vital. Har än så länge delat med mig både på jobbet och till familjen.


Jag har själv bara testat produkterna några dagar och tycker att de verkar bra.

Jag har verkligen extremt torr hud, speciellet på vintern så det passar ju verkligen att få testa decubals krämer. Decubals produkter är inte bara oparfymerade de är även dermatologiskt testade och utan onödiga tillsatser. Krämerna innehåller bland annat Lanolin, kokosolja, avocadoolja och bivax. De har en skön konsistens och går snabbt in i huden utan att kännas kladdig.

Decubal började utvecklas redan på 1970-talet då decubal clinic togs fram i ett nära samarbete med dermatologer på sahlgrenska sjukhuset i Göteborg. Decubal clinic och den fetare Decubal intensive har sedan dess varit räddare i nöden för svenskar som lifer av torr eller mycket torr och känslig hud. Besök www.decubal.se för mer information


Att vara buzzador innebär att man själv och ens vänner har möjlighet att få testa olika saker.
Som just nu när vi testar Decubals krämer.
Jag har tidigare fått prova både blöjor, barnmat och lovefilm.se


Inga kommentarer: