måndag 30 maj 2011


I lördags pysslade vi på i lagom takt. M klippte gräs medans jag och Hugo gick en promenad. Hugo pekade vart vi skulle gå. Hugo ville att vi skulle gå och kolla på traktorer och grävmaskinerna som finns hos ett par kompisar i närheten. Vi tittade bara på håll eftersom det låter läskigt när man kommer för nära.



Hugos mormor och morfar kom ut mitt på dan. Pappa pulade och fixade med båten för att få den klar för sjösättning senare.
Mathilda kom förbi på eftermiddagen även Dennis och Angelica så det blev lek för hela slanten.
Kul och se knattarna tillsammans. Hugo säger att allt är hans och rycker och sliter sakerna ur händerna på Angelica medans hon blir arg så hon nästan skakar. Men i nästa stund är han snällare och hämtar mössa, dricka och bjuder på russin.



Kvällen gick fort. Åt middag och nattade Hugo. M la sig på soffan och jag bosatte mig i pysselhörnan. Marknad nästa helg ju så jag måste ju bli klar.
När jag kom upp gick vid 23 hade M somnat så jag plockade lite innan jag hoppade i säng.. Ensam. M kvar på soffan och Hugo i sitt rum. Konstigt.






1 kommentar:

IVF karusell sa...

Vilken underbar bild på Hugo och hans tjej! :) ♥