söndag 2 maj 2010

Söndagkvällen är här, redan... Laddar för en dag på jobbet imorgon.

Valborg hoppade vi över iår. Satt hemma och tittade på film.
Medan Marcus jobbade på lördag förmiddagen tog jag och Hugo en sväng ner till nynäs för att hämta paket på ica. Stannade till på en loppis på hemvägen. Blev dock inga större fynd.

Till eftermiddagen kom Hugos faster o farbror ut och hälsade på. Marcus fick hjälp med båten och jag fick hjälp med Hugo. Jag städade hönshuset medan faster gick promenad med Hugo.
Innan det var dags för middag tog vi en provtur med vår nya båt. Den gick finfint!

Oljat altanen idag, städat på tomten och planterat lite blommor.

Måste införskaffa en batteriladdare imorgon så jag kan ladda upp batteriet till hojjen. Den var rätt död idag... Och jag som hade hoppas på att få köra en sväng.

God natt!

Inga kommentarer: