måndag 17 maj 2010

Oj vad fort helgen gick.
Nästan direkt efter att Marcus kom hem från tallin båten i fredags åkte jag till jobbet.
Jobbade till stängning, åkte hem för att äta och sedan vidare till ungdomsgården där jag hänger på fredagar. Var dock inte så mycket kids där så vi stängde tidigt.

Upp och jobbade igen på lördagen.
När jag kom hem vid halv 3 tiden hade Marcus pappa, faster och farbror kommit. Vi satt och mös i solen under eftermiddagen och till kvällen grillade vi och satt ute på altanen och åt. Mys!




Tog tag i båten i söndags efter att jag planterat blommor.




Slipade bort snäckor under båten och förberedde för målning.
Tvättade även ovansidan på båten.



Usch vilket jobb och slipa båt!

Fel på bilen har vi fått också! Nu står batteriet på laddning och jag hoppas hoppas hoppas på att den startar imorgon. Ska ju åka en massa i veckan. Går inge vidare att åka kommunalt från muskö.

God natt

Inga kommentarer: