torsdag 16 juli 2009

Vid 10tiden igår kom Kattis, Jenny och hennes dotter Sofia förbi.
Satt här hemma en stund och småprata innan vi gick ut för att gå en sväng.
Gick först förbi badplatsen som bara ligger ett stenkast från där vi bor fortsatte sedan bort mot sjökrogen. Väl där bestämde vi oss för att äta lunch. Stakars Kattis o Jenny fick vänta över en timme på maten.. Skandal! Blev sittande där ett par timmar. Märkte när vi kom hem igen att solen tagit väldigt bra.
Blev en lugn kväll framför tvn.
Idag har jag verkligen inte gjort någonting..
Marcus åkte iväg till Gunnar vid 11 tiden för att snickra hus.
Hugo låg snällt i barnvagnen medan jag åt frukost. Satte mi sen i soffan och började amma samtidigt som jag glodde på tv och surfade på nätet. Vi halv 2 tiden hade jag lessnat på att sitta i soffan, bara Hugo som är nöjd och glad som får ligga vid bröstet. Han suger lite, pausar, suger lite till och sen pausar igen. Han kan hålla på i timmar. Han somnar till kanske en gång i timmen, lägger då ner honom ca 10 min för att sedan börja gråta och vilja komma tillbaka till bröstet. Så då vid halv 2 la vi oss i sängen och ammade där till vi båda somna.
Halv 3 vaknade jag och hann plocka o fixa en halvtimme sen var det bara att börja amma igen.
Detta är lite frustrerande för en halvpedant människa som jag.. Tål inte att se smuts, skräp, prylar och dammråttor.
Min sambo är ju min raka motsats... Men en dag är det väl så skitigt att det inte undgår honom att se..eller?
Tur att vi åker bort lördag till söndag så jag slipper se.
Här äe vårt lilla matvrak, eller tutteälskare =)
Älskar dig sötnos!

Ha en bra kväll!
Puss o Kram

Inga kommentarer: