torsdag 23 juli 2009

Blev inte mycket gjort igår. Marcus höll på ute och fixa med altanen.
Medan Hugo sov middag hann jag plocka lite blåbär till cheescaken jag bakade, hann pyssla och hänga tvätt. Marcus hittade några kantareller, inte alls som har de på sin tomt, så det blev varsinn macka till lunchen. =)
Idag är Marcus iväg igen och hjälper till o snickra på Gunnars hus.
Jag packade bil med Hugo och barnvagn och åkte upp till Jempa som är hos sina föräldrar.
Jag kunde har gått men det skulle ta säkert 45 min. Så det blev bil dit och sen en promenad med Jempa och hennes äldsta dotter. Hamnade på sjökrogen och tog en mjukglass och ammade Hugo innan vi knatade tillbaka igen.
Imorgonkväll kommer troligtvis mamma,pappa o lillebror över. Då bjuder vi på räkor, aioli, ägg och baguetter. Mums! Cheescake efter det.
Ikväll bli det bad för Hugo. Det gillar han. =)
Har nu fått byta upp oss en klädstolek. Från 50 till 56. Roligt att få använda en massa nya kläder nu. Mycket begagnat oxå från mig och marcus men nytt för honom.
Längtar till imorrn då jag får träffa familjen!
Puss o Kram

Inga kommentarer: