måndag 27 juli 2009

'Han e min man'

Dagens middag bestod av hemodlad potatis, råddjur som Marcus själv skjutit och kantarellstuvning på kantareller som han plockat + att han lagade ihop allt oxå. =)
Mums!
Gick upp 10 över 10 idag. Skönt att få sova lite. Hugo vaknade först vid 4 o sen vid 7 så han sov bra i natt. Åt frukost innan jag bänkade mig i soffan för att amma.
Vid 2 tiden tog Marcus en promenad med Hugo. Jag passade på att plocka och fixa. Medan jag plockade blåbär och biggaråer ringde Marcus hemifrån Schöfl och bad mig komma över, Hugo var hungrig. Åkte över en sväng för att ge mat, blev även själv bjuden på mat. =)
Åkte hemigen nån timme senare.
Målade färdigt långsidan på lillstugan. Svart och fint blev det. Nu är det bara några skärgårdskryss kvar innan altanen är klar.
Ger en tanke åt farmor som ligger på sjukhuset! Vi älskar dig och hoppas att du hänger med att tag till!YYY
Puss o Kram

Inga kommentarer: