måndag 13 juli 2009

Gick upp vid 10 idag. Ammade bra länge innan jag själv fick frukost.
Gick sen en promenad med Hugo som absolut inte ville sova. Hemma igen efter knappt en timma, la mig i sängen och amma.
Vaknade säkert 1-1½ timme senare. Hugo fick fortsätta sova. Hann hänga tvätt, vika tvätt plocka, städa o damma i v-rummet innan Hugo vakna och ville ha ännu mer mat. Matvrak.. Fast jag tror mest att han bara vill ha närhet och värme från sin mamma.
Även fast jag ammat ca 30 min innan jag själv ska äta middag hinner jag lägga ner Hugo 2 min innan han börjar gnälla. Om marcus då tar upp honom blir han inte myckte tystare, men så fort jag själv tar upp honom och lägger honom vid bröstet blir han glad. Nappen har fungerat ganska bra hittills men inte idag. Så nu sitter jag här med Lilleman i famnen småsnuttandes.. =)
Visst är det bra mysigt måste bara lära mig att låta smuts, tvätt och disk vara... Men guu så det kliar i mina fingrar.. Är ju en sån som vill ha ordning och reda. Inte en massa skit som ligger och skräpar och inte diskhon full med disk. Städar man ofta tar det ju inte så lång tid än om man ska behöva storstäda varje gång.. men men... nu har jag bestämt mig för att huset får förfalla... Kommer bara ta hand om tvätten.. Får se hur länge jag klara...
Hoppas för allt i världen att det är fint väder imorgon. Har isf blivit medbjudna att åka en sväng på sjön. Kanske blir en tur till Utö! Hoppas hoppas hoppas!
Ha en myskväll!
Puss o Kram

2 kommentarer:

Pernilla, 19 år och mamma sa...

Okej skönt och höra, för daniel blev rätt ledsen nu när han inte kan trösta honom..
Jadå allting går jätte bra han är jätte lugn, vi mår jätte bra alla 3! :) Hur mår ni? Hur går det för er? Kram

Broder sa...

Du är alltid välkommen hit och städa lite!
buss o kran