söndag 23 februari 2014

Kalashelg

Hej på er!

Eftersom jag fyllde år tidigare i veckan ställde
jag till med kalas igår. 
Bjöd på kycklinggryta med hembakt bröd
och en massa godsaker till fikat.
Mysigt att ha familj, släkt och vänner som kommer
hit och vill fira mig!


Under förmiddagen idag hann jag och Idun med en promenad
medan Hugo o papsen körde fyrhjuling.
Mina föräldrar sov kvar från lördagen och pappa
passade på att be om klippning idag. Det var verkligen behövligt!

Jag och mamma drog även igång och röjde i det lilla utrymmet
vi har under trappen. Nästan så sakerna ramlade ut då man öppnade
men nu går det till och med att kliva in där.

Har även gått igenom senaste leveransen till butiken som innehöll
keramik, doftljus och rengöringsmedel. 
Även fotat en del av sakerna, så håll till godo så delar jag snart med mig
av allt det fina!

Ha en fin kväll!
Kram


Inga kommentarer: