fredag 7 februari 2014

Äntligen fredag och helg!

Veckan sprang snabbt förbi.
Blir lätt så då man lägger sig runt 21.30
för att orka upp till 05.00. 
Åker hemifrån 05.20 och kommer hem igen runt 17.30.
Hinns inte så mycket mer än att äta mat och vara 
med barnen på kvällarna.



Känns skönt att det är helg och möjlighet till att 
hinna med lite mer här hemma
och även få mer tid med familjen.
 

Vi har lite planer för helgen men ingenting som är helt bestämt än.
Troligtvis kommer vi ha fullt upp som vanligt.
Man skulle ju kunna tro att vi är rastlösa 
(bara jag och barnen som vill att det ska hända saker nästan hela tiden)
men vi lyckas alltid ändå ha saker att göra.


Ska försöka bocka av några punkter på 'Attgöralistan' under helgen.
Som att skicka upp julsakerna på vinden, vilket vi skulle gjort för länge sen.
Behöver frigöra lite utrymme här hemma för alla 
kommande leveranser till butiken.


Haft fredagsmys idag .Inte chip och popcorn i soffan 
och kollat fångarna på fortet,
nej vi satt i bastun hela familjen och åt snacks och drack dricka. 
Önskemål från 
Hugo som pratade om bastu redan igår då jag började prata om fredagsmys.
Till frukost imorgon har han önskat sig munkar. 
Jag fick ju ett munkjärn i julklapp.
Jag ska ta en välförtjänt sovmorgon imorgon så det får bli
 M som gör munkarna.

Trevlig helg!
Kram!

1 kommentar:

Therese sa...

Här blev det bastu på lördagen, barnen gillar att basta så de tjatade, dessutom så frös jag och tyckte det var ett utmärkt sätt att lindra förkylningen :-D Önskar dig en riktigt fin vecka! KRAM