tisdag 25 februari 2014

Lite nytt


Veckan är igång och innan man hinner blinka är väl helgen här igen.


Är så trött så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. 
Så mycket att göra både på jobbet och här hemma.
Det är ju mest bara roligt med det tar på krafterna.

Fick en matta av min mamma för nån vecka sen.


Roligt med förändring och kul att få in lite mer färg här hemma.
Har även tänkt att byta ut de grå gardinerna till något med
lite mer färg.

Nu ska jag blåsa håret innan jag tar Idun med mig och 
lägger oss i sängen.

Kram!


1 kommentar:

Familjen R sa...

Ja du, bäddsetet va svårt att motstå och jag tvekade en millisekund, men sen slog jag till. Idag fick jag sms om att paketet kommit (redan!) så idag blir det kul att åka hem från jobbet och gå till Ica :). Även fast det tar emot när man vet hur det ser ut hemma i all flyttkaos och utan köksmöbler och förvaring i tvättstugan/badrummen. Huga. Måste till Ikea snarast!

Vilken fin och skön matta ni fått (gissar att den är skön, det ser så ut). Jag vill ha liknande i vardagsrummet, men kan inte bestämma mig för vilken färg.
Inte vit iaf, eftersom vi redan gjort det misstaget och den mattan är på tippen nu.
Hoppas allt lugnar till sig snart, jag vet hur det är.
Jag ser fram emot mars och april och blå himmel och förhoppningsvis lugnare hemmavid och på jobbet.

H/Malin