lördag 21 december 2013

Provligga lite

Efter att jag slagit in julklapparna var jag tvungen att lägga dem 
en stund under granen. Bara för att.

Tror inte att det är en bra idé att ha dem kvar där
när barnen kommer hem.
De skulle nog vilja öppna alla på en gång.


3-4 paket var får barnen från oss och 2 gemensamma.
Jag och M köper en grej till varandra.
Behöver inte alls vara mer.

Blir ju så mycket från våra familjer och släktingar sen.

Hur har ni det med julklappar till jul?

På min sambos sida köper vi vuxna något för 100:- som ska passa alla.
Paketen numreras och man drar sedan en nummerlapp för att se vilket 
paket man får. Får man sitt eget får man såklart byta.
Barnen är inte med på det utan de får julklappar från alla.

I min familj får vi och barnen julklappar från mamma o pappa och
de får något symboliskt. Jag och syrran byter inte julklappar utan 
köper något till barnen bara. Lillebror däremot får fortfarande julklappar av oss. 



Inga kommentarer: