onsdag 4 december 2013

Intensivt

Det är intensiva dagar så här i juletider.
En marknad kvar att stå på sen börjar det äntligen 
lugna ner sig och jag kan börja njuta av att det 
snart är jul. Och kanske hinna plocka fram
adventsljusstaken... 

Stod på en liten marknad i Tungelsta igår kväll.
Roligt att vara på ett nytt ställe och träffa nya människor.
Många positiva människor som tyckte att det var roligt 
med min gårdsbutik. Gick åt en hel del visitkort.


På lördag är det julmarknad i godtemplargården 
i Älvsjö. En marknad som min mamma anordnar.
En del förberedelser och lite planering inför det
som ska försökas hinna med.

Men det får jag ta imorgon för nu
blir det te och lussebulle!

Kram!


3 kommentarer:

Therese sa...

Måste vara mysigt att åka runt så där! Hoppas du får sälja mycket med! Här längtar både jag å barn till byns lilla julmarknad på söndag, då vet man att man att julen är i antåg! KRAM och trevlig helg!

Therese sa...

Hoppas di ndag på marknaden blir lyckad, här drog jag igång att baka, men näe, min deg vill inte jäsa så vi får se hur det slutar, om allt blir pannkaka eller om de går att äta... KRAM!

Therese sa...

Här slog vädret om och det blev plusgrader så jag slapp skotta mer, men jag hoppas innerligt att snön ligger kvar, för jag vill ha en vit jul! Nepp, nu ska jag återgå till Timell och Co. KRAM!