tisdag 10 december 2013

Bättre sent än aldrig

Äntligen börjar lugnet lägga sig för mig.
Det har verkligen varit mycket inför förra
helgen då jag hade julöppet i gårdsbutiken
samt då jag stod på julmarknad både i Tungelsta
och Älvsjö i veckan som varit.

Nu ska jag bara ta det lugnt och fokusera på julen.
Utan måsten!
Okej, några måsten har jag allt.
Jag kommer baka lite julgodis, julpyssla
med barnen och julstäda. 
Känns alldeles lagom!

Hur har ni det inför jul?
Stressigt eller lugnt?



Bättre sent än aldrig men i lördags
kom vår adventsljusstake fram.

Ljusen är från biltema
och själva staken är från ullared.
Ekollonet har jag köpt på en mässa.



1 kommentar:

Therese sa...

Låter skönt att du kan börja njuta nu! Själv ha jag superhektiskt med jobbet denna å nästa vecka, men av julen njuter jag så gott det går, utan den hade det varit en hemsk period ;-D KRAM