tisdag 4 december 2012

veckan såhär långt

Egentligen borde jag hoppa i säng och få sova några timmar innan morgonen gryr men det är så lätt att fastna vid datorn.

Även här hamnar man efter då det är både mail och bloggar som ska läsas + att jag alltid hittar en massa annat att kika på i cybervärlden.

Blev en spontanövernattning för Hugo hos mormor och morfar natten till igår vilket nog var både spännande och roligt. Kul tycker jag att Hugo får lite egentid med sin mormor och morfar och även morbror.

Idag hann vi nätt och jämnt komma in på dagisgården innan fröken började prata om maginfluensa och kräksjuka. Det fanns då inga andra val än att hålla Hugo hemma i veckan ihop om att slippa den förbannade sjukan.

Därav borde jag verkligen hoppa i säng så jag orkar med morgondagen med båda barnen. 

Kram och God natt!

1 kommentar:

Therese sa...

Här var bogge å Luran hemma tre dagar ons-fred av just magsjukeanledningen, de skulle sova hos farmor och farfar och fick liksom itne bli sjuk, jag hatar magsjukan å hade möjlighet att ha dem hemma så så fick det bli, men i veckan måste de vara på förskolan, så jag hoppas de inte blir smittade då... KRAM