fredag 14 december 2012

dåligt

 
Nackdel med blogspot är att man inte kan ladda upp hur många bilder som helst. Man har ett begränsat utrymme. Vill man ha mer får man betala för det.
Något jag inte tänker göra!
För en tid sedan fick jag meddelande om att jag har fyllt mitt utrymme och fick börja plocka bort bilder.
Tog bort många av de första bilderna jag hade lagt in.
Har rensat med jämna mellanrum med titt som tätt säger den till att nu är det minsann fullt igen!
Fick tips om att förminska bilderna innan jag lägger upp dem.
Men när jag inte ens kan rotera en bild i skrivprogrammet hur ska jag då kunna förminska den...
Orkar helt enkelt inte.

Så för er som blickar bakåt i min blogg, det saknas en del bilder tyvärr.
Har först och främst tagit bort bilder på mat och sånt som jag köpt.

Inga kommentarer: