onsdag 15 februari 2012

Träningsvärken från gårdagens styrkepass är fruktansvärd men ack så skön. Kan knappt böja mig ner till golvet för att plocka upp Idun el sätta mig ner för att leka med Hugo.
Ont i magmuskler jag inte visste att jag hade.



Eftersom jag börjar känna av en liten förkylning ställde jag in träningen idag. Skulle provat på zumba. Vilket jag verkligen sett fram emot. Men jag vill hellre vara frisk till helgens kalas.
Under dagen har jag i stort sett kurerat mig. Knaprat bafucin i föebyggande, druckit te med honung och sovit ett par timmar. M kom hem med en stor bit ingerfära som ska förtäras på något bra sätt. Allt för att hålla baccillerna långt borta!
Morgondagen kommer se likadan ut!



M och H har precis gått och lagt sig, snart dags även för mig och lilla I.

Inga kommentarer: