måndag 3 oktober 2011

Blev troligtvis sista besöket hos bm idag. Egentligen för att hon inte hade någon tid för mig nästa vecka. Om bebis inte behagar titta ut innan den 12e då jag går in i v.41+0 ska jag på ultraljudsbesök på Södertälje. Efter det får man se vad som händer, vanka på några dagar till eller boka tid för igångsättning. Vill ju helst att det ska starta naturligt.


Vankade runt några timmar i stan när jag ändå var där. Det går ju inte fort fram nu förtiden.

Kom bland annat hem med ett par skor till Hugo. Gympisarna han har tycker han är för små och går hellre i gummistövlar. Jag tyckte egentligen det var onödigt att köpa nya nu när det snart är dags för vinterskor men kände mig samtidigt lite dum. Stackarn kan ju inte knata omkring i gummistövlar hela hösten. Och för 100 pix kunde jag verkligen inte låta bli.


Köpte även lite ingredienser så jag kan baka imorgon. Kanelbullens dag får man ju inte missa.


Ska göra ett försök och kolla på film ikväll. Sista filmen med Pirates of Caribbean.
Jag är dock jättetrött efter att ha sovit riktigt dåligt inatt och kommer troligtvis somna i soffan.

Ha en bra kväll!

Puss o Kram

Inga kommentarer: