torsdag 3 januari 2013

Intensiv början på året

  Firade in det nya året tillsammans med goa vänner!
Vi både åt och drack gott. Barnen lekte och hade kul.
Vi kollade på Grevinnan och Betjänten. Surrade en hel del.
Skålade i champagne vid tolv slaget och tittade på fyrverkerier.
Spelade sällskapsspel och wii fram till halv fem på tisdagmorgonen.

Vi var bara liiite slitna och trötta!
Barnen fortsatte leka där de slutat på kvällen och 
jag bänkade mig i soffan.
Beställde pizza på eftermiddagen innan vi tillslut kände 
att vi kunde börja rulla hemåt.


Onsdagen tillbringade vi på Junibacken tillsammans med 
barnens faster, farmor, g.faster och g.farbror.
Köade i 20 min innan vi kom in.
Hugo lekte för fullt med allt som fanns att göra och Idun 
pysslade med de hon kunde.
Åkte det fina sagotåget och kollade på Alfons teater, 
fikade och lekte lite till innan det var dags för hemfärd.
Hugo blev kvar hos farmor och farfar och är i dag 
julgransplundring tillsammans med sin syssling.

Jag har plockat och fixat som vanligt här hemma. 
Känns som jag inte gör så mycket annat när jag är hemma..
Men men, fint och ordning en lite stund mår jag bara bra av.

Veckan är fullbokad ända fram till söndag.
Vad som händer på måndag behöver vi inte prata om riktigt än.




2 kommentarer:

Bibbis blandning sa...

Hej hopp,
jag hittade din blogg som av en händelse. Hoppas allt är bra med er alla och jag hoppas att 2013 ska bli ett riktigt kanonår.
Kram från Bibbi i Eskilstuna

Anonym sa...

Gullefjunisar!
Kramar från Mormor & Morfar