lördag 20 oktober 2012

2 månader & 5 dagar

 
-->De flesta bloggar jag läser just nu handlar mycket om vinter och julen.
Ser bilder från längre upp i landet där den fösta snön redan fallit och även alla julmagasin som redan nu finns att köpa i butiken.
För att inte tala om julskyltningen i affärerna som även den redan börjat och likaså kommer väl hysterin om julklappar smygande.

 
-->
Till skillnad från er alla som korkat upp en glöggflaska i helgen
 öppnade vi en flaska rosé. (Låtsades att jag satt ute i solen och precis ätit en grillad köttbit med en fräsch sallad.)
Även om jag ändå är lite mer sugen på glögg och tror även att det hade smakat bättre.


-->
Jag har än så länge lite delade känslor. Tycker det är på tok för tidigt att börja tänka på julen samtidigt som jag tycker det är lite mysigt och hantverket som skapas just nu går i julens tecken då jag tänkt stå på två olika julmarknader.



-->
Blir även påmind om att jag borde sy klart julgardinerna som hängt uppe osydda två jular redan.

Så, skål och trevlig helg!


Inga kommentarer: