onsdag 9 juni 2010

Har verkligen inte tid med detta, men gör det ändå. För eran skull!
Vi har inte haft den bästa kvällen jag och Hugo, han har varit svår att natta.
Han känner väl på sig att Marcus inte är hemma och att jag har massor att göra och säkert håller sig vaken med flit. Skruttunge!
Jag har vyssat, sjungit, ammat till och med gått en sväng ute med barnvagnen utan vidare lyckat resultat. Vid 10 tiden var han så trött att han inte orkade kämpa emot längre.



Nu ligger han sött och sover.
Jag ska duscha, packa de sista, plocka undan efter dagen och säkert göra några saker till innan jag hoppar i säng. Sova ikapp kan jag alltid göra på tåget imorgon eftermiddag.
Åker på Sweden Rock imorgon och kommer inte hem förens på söndag.
Har aldrig varit ifrån Hugo så länge. Saknar honom redan!
Verkar som att det kommer regna en hel del där nere... Låter inte så lockande. Skönt att man inte bor i tält i alla fall.



Hoppas ni får en bra helg!
Puss o Kram

Inga kommentarer: