fredag 18 juni 2010

Lupiner är en av mina favoritblommor.
Om jag dör på sommaren vill jag ha massor med lupiner på kistan.

Precis varit ute på promenad och plockat lite blommor som jag tänkte ha på långbordet imorgon.
Klarades oss precis från regnet.


Om en liten stund kommer Marcus brorsa förbi. Han kommer för att fira Hugo idag istället för imorgon. Senare i eftermiddag kommer även Marcus föräldrar, syster och hennes sambo så det blir fullt hus här.



Ska försöka hinna städa färdigt i badrummet medans Hugo sover.
Puss o Kram

1 kommentar:

mikaela sa...

vad du är duktigt vännen om jag ändå hade sån energi att pyssla och fixa.
Hopas att Huho får en bra och rolig dag imorron krama han från familjen Breg/Thieme

Ska ni vara medpå Musköloppet? Stoffe ska vara där med Hemvärnet så vi ska dit:)
Ses nån dag kram