torsdag 5 oktober 2017

Idun 6 år!

Men shit så intensivt livet är.
Det är ju tur att jag inte jobbar heltid för då skulle jag aldrig hinna med.
Har ju massor att dela med mig av till er.
Berlinresan i helgen. Att jag buzzar pågens surdegsbröd. Lite köksrenovering och en massa nytt till butiken.
Men en sak i taget!
Idag är det Iduns som fyller 6 år.


Dock var jag tvungen att åka en sväng till vårdcentralen med Elvira som varit hängig, haft feber och ätit dåligt. Men som bara visade sig vara en virusförkylning.

På eftermiddagen jobbade jag ute i gårdsbutiken. Har öppet på lördag och behövde ställa i ordning allt nytt som kommit. Ska visa er snart!

Till middag ikväll blev det köttfärssås med spaghetti som födelsedagsbarnet önskat. Fikade sen på kanelbullekladdkakan som vi bakade igår.


 (Vill ni får ni gärna följa mig på Instagram, där jag uppdaterar lite oftare. Frida_vita_villan heter jag där)


Kram och god natt!

Inga kommentarer: