onsdag 11 oktober 2017

Finlunch



Har man inte möjlighet att ta sig iväg och luncha
på någon trevlig restaurang eller fik får man svänga ihop
något roligt hemma istället.
Vardagen känns ju lite roligare när man gör sig till en smula.


Så till lunch idag blev det buffalomozzarella. 
Varför äter jag inte det oftare?
Enkelt och gott!

Jag och Elvira började dagen med att åka iväg för att handla matvaror.
Den där vanliga och lite tråkiga veckohandlingen.
Eftermiddagen ägnade vi åt att kombinera lek och jobb
innan vi hämtade hem syskonen.

När jag skulle sova igår började jag tänka på livet och hade så svårt att sova.
Vilket känns just nu, ögonen nästan bränner så jag ska nog ta mig i kragen och komma i säng i tid ikväll.

Puss o Hej, ses snart igen!
 



1 kommentar:

Anonym sa...

Å så gott!