onsdag 20 september 2017

Två veckor

 Redan två veckor sen som vi gifte oss och det känns precis som igår.
I det här tempot firar vi träbröllop eller nåt snart.


Livet känns så mycket lugnare nu efter bröllopet.
Innan har jag alltid gått och tänkt på det, lagt mycket tid på pyssel
och förberedelser. Haft en lång checklista att sakta bocka av.

Innan jag hämtar hem barnen idag ska jag sätta mig 
och lägga några beställningar till butiken.
Behöver få hem lite nyheter inför jul och även fylla på 
med sånt som tagit slut.

På förmiddagen idag tog jag och Ellis en tur i skogen med en 
vän för att plocka svamp.
När Elvira sen sov middag passade jag på att göra ett 
jobb jag har här i närheten.
Produktiv dag så här långt.

Ha en fin eftermiddag och kväll fina ni som tittar in här! 
Kram

1 kommentar:

Therese sa...

Kan du inte bjussa på ett bröllopsfoto? Jag är ju så nyfiken 😜💕 och det låter mysigt att du beställer hem julsaker till butiken 👍🏻 Trevlig helg!