måndag 25 september 2017

Måndagsfix

Även om det varit roligt att planera bröllop
känns det skönt att det är över. Kunna fokusera på andra saker
som jag bara lagt åt sidan under en längre tid.

Behöver rensa här hemma och få lite bättre ordning.
Butiken ska även pysslas om en hel del nu inför julsäsongen.
Har beställt hem en hel del nytt. Vill gärna hinna med att 
sy och virka lite också. Sånt som uppskattas att ge bort i 
present. 


 Elvira roa sig själv för fullt just nu och jag passar på att jobba undan
lite här på datorn. Mejl och en massa bilder att gå igenom.
Måste ju dela med mig om det vi gjorde i helgen.
Även dessa stjärnteckentavlor ska fotas och läggas in i webshopen.
Visst är de fina? Tycker de passa extra bra i killrum, dit det annars är svårt att hitta tavlor tycker jag.

Men först ska jag hämta hem barnen och byta av Marcus
så jag kan åka och jobba en stund ikväll.

Kram



 

Inga kommentarer: