onsdag 13 september 2017

Bröllopsdagen

Hej fina du!
Wow vilken bröllopsdag vi hade!
Allting var helt perfekt och precis så som 
jag hade tänkt mig!

Vi möttes upp vid 8 tiden på lördagsmorgonen på 
Herrgården här på ön där vi också sen på kvällen 
skulle ha festen.

Tillsammans med mina tärnorna och den ena bestmannen
samt min kompis som skulle fixa smink och hår på mig
skålade vi in dagen innan vi gjorde oss i ordning.

Efter det åkte vi iväg för att fotas innan ceremonin i kyrkan.
När vi sen skulle ta oss till herrgården trodde vi att vi skulle åka
flakmoppe, men istället stod en limousin och väntade på oss.

Sen väntade en fantastisk kväll på Ludvigsbergs Herrgård
men god mat, många fina tal, skratt och dans inpå
småtimmarna.


Mer bilder kommer.
Kanske ni vill se lite av bröllopspresenterna också
och ringen?


 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart!!! Ser fram emot massa bilder fru Söderström �� kram elin

Anonym sa...

Vi vill se bilder på Frida. :)

Therese sa...

Åhhh det låter ljuvligt!!! Och ja, definitivt mer foton!!!!