söndag 20 augusti 2017

Inredningstips och förskolestart

När jag går på loppis håller jag ofta utkik efter små vaser.
Det blir alltid så fint att ha små blommor i.


 Man kan sprida ut dom i hemmet eller ställa dom tillsammans.


Nu under sommar är det så tacksamt att fylla alla dessa små vaser med
blommor som man hittar i trädgården eller vid dikeskanten.


Några av vaserna är egentligen inte vaser.
De man ser här på bilden ovan är flaskor
som man skulle ha snapsen i längre tillbaka i tiden.
Charmigt tycker jag! 

Vi har haft en riktigt lugn söndag.
Vi var på 40års skiva jag och sambon och kom hem
kl 4 imorse!
När det lite middagsbestyr på gång innan Idun ska 
badas och komma i säng i tid.
Imorgon är det upprop i förskoleklassen.
En stor dag med andra ord!

Ha en fin kväll!
Kram

1 kommentar:

Therese sa...

Har också ett gäng loppade vaser som jag nyttjar på samma sätt! Här börjar skolan på måndag så nu njuter vi av de sista lediga dagarna. Kram