fredag 7 juli 2017

Vad vi gjort under veckan

Hej!
Kul att ni kikar in här trots att det går flera
dagar mellan inläggen.
Vad har vi hittat på sen sist då? 

Jag hade min lilla butik öppen i lördags och blev så
glad för att det kom så mycket folk.
Både nya kunder och mina stammisar.


 I söndags tänkte vi extra mycket på pappa
då han skulle fyllt 66 år.


Vi har även åkt några vändor ner till Nynäshamn.
Vi lämnade katten hos veterinären för att operera 
bort en knöl, som vi hoppas inte är elak.
Bilen lämnade vi in två gånger till bilverkstan så 
nu kan vi rulla ett tag på nya däck och med nya bromsskivor.


Igår fick vi åka ner till vårdcentralen då jag misstänkte 
öroninflammation på Elvira.
Vilket också konstaterades efter att doktorn tittat henne i öronen
och kunde se att det är inflammation i BÅDATVÅ. 
Så nu bli det penicillin i tio dagar.
 

Min lillebror har kommit hit också. Han ska hjälpa
till med Musköloppet på lördag.
Något vi lagt många timmar på den senaste tiden.
Ska bli roligt när det väl är dags, samtidigt som det ska 
bli skönt när det är över och man kan lägga fokus på andra saker.

Kram på er!

Inga kommentarer: