torsdag 22 juni 2017

Bröllopsplanering



Först nu börjar jag förstå varför man planerar bröllop i så god tid!
Jag har haft känslan av att det varit rätt så lugnt för min del. Det är ju inte så farligt mycket som ska planeras och fixas. Eller?

Förra veckan satt jag och klistra inbjudningskort till sent på nätterna. 
Tur att vi skickat iväg 'save the date' annars hade vi nog inte fått många gäster.
Men nu borde de landat hos alla gäster.


Tror vi ligger rätt så bra till med planeringen.
Vi kommer ju att leja bort allt med lokalen och maten 
vilket känns så skönt.
Jag ska handla hem lite blommor dagen innan och dekorera lite
och binda ihop några buketter.
Ska även pyssla lite med en gästbok och häften med info
som alla gäster ska få. Bordsplaceringen får vi heller inte glömma.

Någon mer som planerar bröllop eller
redan gift sig och har några tips eller förslag?



 
 


Inga kommentarer: