fredag 19 maj 2017

Hemma igen

Vilka härliga dagar vi fick hos lillebror i Barcelona!
Landade strax innan kl 12 natten till igår och var här hemma
kl 2 på natten. Kommer ta några dagar innan vi är i fas med rutinerna!

Jag försöker jobba ikapp lite här hemma.
Packade ur väskor igår och tvättade upp.
Idag jobbar jag lite. Var iväg på förmiddagen och gjorde klart ett jobb. Äntligen!
Nu har jag packat några beställningar från butiken som skickas iväg imorgon.



Jobbar även ideellt med Musköloppet. Ett populärt jogginglopp här på ön.
Bland annat ska jag söka tillstånd för evenemanget. 
Tröjor och medaljer ska beställas och jag ska även
ringa och beställa tackmiddag till alla funktionärer.

Ska ladda in bilderna från vår resa också så jag kan visa er.
Men först ska jag hämta hem Idun från dagis.
Hugo ville gärna gå full dag på fritids. =)

Kram!

Inga kommentarer: