onsdag 3 maj 2017

Äntligen vår och öppning av gårdsbutiken

Hej på er så här mitt i veckan!
Våren kom verkligen med besked! Så underbart!
Vi hade en mysig valborg och firade in våren 
tillsammans med Marcus familj.

Nu förbereder jag för fullt inför helgen då jag öppnar
upp min gårdsbutik för säsongen.
 



 Någon massagetid har jag inte hunnit boka än och
kommer inte hinna varken den här veckan eller nästa.
Tack och lov känns ändå ryggen bättre. 
 
Hoppas på att kunna färdigställa de två jobben 
jag har igång under nästa vecka.
Det tar på krafterna att jobba förmiddagar och kvällar 
samtidigt som man är mammaledig.
Det känns så tråkigt att inte kunna vara hemma och natta barnen.
Så hamnar vi efter här hemma. Har inte ens hunnit byta däck på bilen.
 
Kram så länge så hörs vi snart igen!

Inga kommentarer: