måndag 8 maj 2017

4 år

I lördags öppnade jag butiken för säsongen och passade samtidigt 
på att fira 4 år. Jag bjöd på lite mingel och hade korv med bröd 
och fika till försäljning.
Vädret var okej och kunderna var nöjda! Och då är jag också nöjd!
Så glad och tacksam för alla mina fina kunder som vill komma hit 
och handla av mig!

Tänk att det redan gått fyra år sen jag öppnade för första gången!
Jag tycker fortfarande att det är lika kul att få hålla öppet 
i min lilla butik och kunna hjälpa till med presenter till 
era nära och kära eller när ni vill skämma bort er själva.


 Nästa gång butiken är öppen blir lördagen den 3 juni mellan 11-14.
Kanske behöver ni en avslutningspresent till fröken 
eller tränaren. 
Vill ni komma och kika i butiken innan den 3/6 så hör av er
så bestämmer vi en tid. 0707728815
butiksottosalt@gmail.com

Puss!


Inga kommentarer: