torsdag 27 april 2017

Chokladprovning

Förra veckan gick i ett rasande tempo
då jag jobbade både förmiddagar och kvällar.
Länge sen jag kände mig så trött. Och så ont jag har i kroppen. Hårt arbete i kombo med att sova intill en bebis.
Ska jobba likadant den här veckan sen hoppas jag att det lugnar ner sig och jag kan boka in en tid hos min massagetjej!

Men nu kan vi väl kika på vad vi gjorde i helgen!
Marcus var på brandkurs hela lördagen så jag fick själv roa barnen, vilket gick jättebra!
Vi tog en promenad i skogen och kikade på 
Muskös grotta. Vi satte oss i mossan och fikade på cupecakes som Idun hade bakat.





 Gick en bit till och hamnade nere vid vattnet.


Ibland tar vi båten hit på sommarn.
Elvira fick gräva lite i sanden medans
jag knäppte några bilder.
Vi tittade ut över havet och Idun sjöng en hittepålåt om 
Morfar som ligger där i havet och guppar.


Papsen kom hem och vi beställde pizza från pizzerian som öppnat upp för säsongen.

I söndags gick Marcus upp med barnen och jag fick ligga kvar några timmar.
Sen gjorde vi oss iordning och åkte in till stan.



Jag släppte av  familj vid Gröna Lund och åkte sen vidare
bort mot Kungsholmen för att gå på chokladprovning med
min bästa vän. En present jag fick av henne när jag fyllde år.



Inga kommentarer: