tisdag 28 mars 2017

Aquaria

Hej!

Ska visa er vad vi gjorde i fredags.

Efter att jag varit hemma och vabbat i två
veckor med Idun kände jag att det kunde 
vara kul att åka iväg och hitta på något.
Vi hämtade upp Hugo direkt efter skolan
 och tog bilen in till stan för att gå på Aquaria.

Såklart fick man inte ta med sig barnvagnen,
vilket jag inte såg något om när jag besökte 
hemsidan. Men hade med bärselen ändå,
tack och lov! 
Tog med det viktigaste i skötväskan och lämnade resten kvar i vagnen. 
Tur att Hugo är så pass stor att han kan hjälpa till. Som när jag skulle gå på toa tex. Då kunde han stå utanför och hålla Elvira. 

Stället vad väldigt litet och två timmar räcker
precis för att hinna luncha, titta på djuren ofy avsluta med fika. 
Fiskarna fascinerade oss alla.
Även Elvira tyckte om att titta på 
allt som rörde sig. 



Maneterna var finast och rockorna riktigt roliga. De simmade gärna nära glaset och
såg så glada ut.





Inga kommentarer: